fredag, oktober 10, 2008

H-borg eller Las Vegas?

Erkänn, ni tycker jag är helt galen. Helsingborg? Varför inte Palma, Las Vegas, Köpenhamn eller ett slott i Värmland? Helt enkelt eftersom jag inte kan tänka mig något mysigare än en stuga i Helsinborg för tillfället. Totalt isolerad från omvärlden.

Eventuellt är det en efterkonstruktion eftersom det är det enda alternativet nu när vi har lagt hela statskassan på att gräva upp trädgården. Men hur som helst, nu när vi har släppt bomben för barnen (som inte alls tog det som en bomb såklart utan istället var supernöjda med att få åka i mormors bil) så känns det bara jätteskönt att åka.

Jag har aldrig aldrig känt mig mer som urtypen för en hålögd småbarnsförälder än nu. Detta kommer göra under.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni får en alldeles...alldeels underbar helg! De gör verkligen underverk de där små recovery-weekend-tripparna.Kram