måndag, oktober 20, 2008

Kvällens källarröjj i bilder...

Vi har ett kanonsystem i källaren. Tryck in prylar i diverse tomrum där plats finnes. Källaren är ju inte hur stor som helst så därför blir ju då sökområdet ändå relativt begränsat när något eventuellt måste plockas fram. En liten hang-up jag inte brukar tänka på alls faktiskt.

Men, efter 6 dagar i sjuksäng finns det rätt gott om överskottsenergi i kroppen, så...

Hit går det alltid fort. Ut med allt. Sen kommer svackan och man hamnar i förnekelsefasen, vill helst av allt släcka, stänga dörren och gå och sätta sig i soffan och hoppas att det ordnat upp sig tills imorgon. Vilket det sällan gör.

Den här bilden imponerar väl inte på någon människa alls överhuvudtaget. Utom på mig själv. För jag gjorde klart. Jag började inga som helst andra projekt under tiden utan gjorde klart. Till the bitter end.
Källaren är fortfarande inte vitglänsande, den är inte felfri, mattan är trasig och Roy hänger på sné. Men den är fjorton fyllda ICA-kassar tommare. Bara en sån sak.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, på mig imponerar det minsann! Välkommen tillbaka efter sjukdom. Jag hoppaas du räknar med att blogga ifatt nu... Kram kram

Anonym sa...

Oj vad duktig du var! Nu har du gett mig inspiration. Ikväll ska här röjas. Mathias kommer bli överlycklig, för han har typ antytt det rätt länge! (OBS! Det är verkligen mina saker som ska röjas så han är helt friskriven från ansvar om ni undrar varför han inte röjer själv)
Dessutom är det kanske dags att röja innan inköpsrundan på Ullared på fredag så alla nya saker får plats!

Annika