onsdag, november 18, 2009

"Vi" vann!!!

Ute regnar det småspik och det blåser halv storm. Men där jag kom från var det sannerligen värme och glädjeyra. Bolon i form av Annica och Marie har blivit nominerade till periset Entrepreneur Of The Year 2009. Och idag var det final för region väst i Gbg. Eftersom Marie och Annica är i Kenya och besöker välgörenhetsprojektet Voi så ryckte jag och Helen in som stand in´s. En mörk och en ljus. Så långt stämmer det bra. Sen vet jag inte riktigt ... jag är väl en halv meter kortare. På ett ungefär.

Middag, mingel, paneldebatt och prisutdelning. Spänning. Men visst gick det bra! Vi satte oss i bilen med priset för årets kvinnliga stjärnskott. Ringde Kenya och meddelade Marie och Annica på knastrig linje. Nu väntar Blå hallen i februari och riksfinal för dem. Nice!




Kvällens vinnare; Thomas Ström - Ntex AB, Helen Emanuelsson - Bolon, Lena Adler - Collector och Adam Friberg FaBric Skandinavien AB

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat! Då blir det väl löneförhöjning för dig vilket i sin tur kan ge din man mer ledigt så "att göra"-listan kan fortsätta att betas av. :)
Annika L

Niclas sa...

Grymt.

Nina sa...

Grymt var rätta ordet i dessa tider...

Annica sa...

Tack för suverän insats.
Som sagt Blå hallen nästa, har vi råd att splittra vinna teamet ;-)

P.s skönt att vara hemma till civilisation. Men pris, nominering, möten känns långt borta!

Glämde min mobil på landvetter :-( ses imorgon bitti :-)