måndag, november 30, 2009

I´m in!!

305:- fattigare.
För det är vad det kostar att springa livet ur sig på Lidingöloppet. Anmälde mig idag efter att Josse ringt och påmint mig. Tilläggas bör att detta lopp är i slutet av september - nästa år. Har slagit någon form av rekord i planering här. Mig veterligen har jag aldrig någonsin tidigare vetat vad jag ska göra så långt tidigare. En graviditet är ju bara 9 månader. Och den vet man i normalfall inte om förrän efter ett tag heller. Äh, ja. Det känns bra det här. 1,5 mil. Hur svårt kan det va... Träning? Kör mental ikväll. Det är viktigt har jag hört.


Glöggen kallar, skål mina vänner!

7 kommentarer:

Anonym sa...

underbar natur och mycket backar..
fantastisk löparfest.Vi ses där!Kram på er alla Dowrar /Anna-Karin

Anonym sa...

Du också :-) Så klart.
OK vi kan väl höras för lite taktikprat i sommar. Hoppas backarna är nerför. Allihop.
Kram till er!/Nina

MalinE sa...

Jag säger bara mmmmmmm! Bra Nina, det blir en upplevelse! Kram!

Nina sa...

Malin, upplevelse? Det säger inget om det är en positiv eller negativ...:-) Ses vi där?

Veronica sa...

Du är grym!
Själv har jag ett gymkort på autogiro. Har inte varit där många gånger det senaste året, mina kläder sitter mer och mer illa. Men jag tror inte att det här hade varit något för mig. Men ändå är jag djupt imponerad.
Ska bli spännande att se hur bloggen utvecklas från en mysig och rolig familjeblogg till en träningsdagbok med kosttips för att hitta maximal energi osv.
Go Nina!

Anonym sa...

Jag är riktigt imponerad. Jag har hört att backarna bara är nedför... så det kommer gå galant (tänkt en hel i Stockholm!)

Annika

Nina sa...

Veronica, jag är av naturen veligt lagd men en sak vet jag med säkerhet och det är att jag aldrig någonsin kommer föra träningsdagbok. Där går gränsen. Den går iofs rätt mycket tidigare... :-)

Annika, du är något på spåret. En helg i Sth kommer i första hand. Om det då ska krävas lite spring några timmar så låt gå för det.;-)