fredag, juni 05, 2009

Fredagkväll i Dowerhuset

Här är bildbeviset på att jag rör på mig ibland. Micke undrar varför jag alltid måste gå in så för all form av tävling. Trots att de jag tävlar mot är en halv meter höga... Det är ju för att det är de enda tillfällen till träning jag får. Gäller att ta vara på dem! Och är man tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna är det svårt att släppa bollen. Oavsett längd och ålder på med/motspelare. Träningen den här gången var förlagd till garageuppfarten. Hurra för asfalt! Solen kom fram och istället för att lägga kidsen släppte vi ut dem. Alla har lovat att ta sovmorgon imorgon. Så vi kör på det.

Sitter och väntar på att Micke ska bli kontaktbar igen. Det är sporten på tv. Jag sitter och skriva bröllopstelegram och vill få godkänt.

Har haft en go eftermiddag hemma. Kollat tennis alla i en hög i soffan. Skönt med en så soft stund, speciellt som alla tre sparvar varit sams. Lycka! Sen kom Anton och sen kom Adam och sen var vi 7 till kvällsmat. Som tur var hade vi mycket mat och det fina är att de äter som hästar när de har kompisar här. Härligt att se.

Sen kom solen fram och vi gick ut och lekte av oss innan sovdags.

Sporten är slut. Dags för telegramskrivning.

Inga kommentarer: