tisdag, september 09, 2008

Lite stök och Anna Lindh

Sitter här och har lite småont i kroppen pga ett plötsligt infall av träningsmani igår. Slökollar lite på Roomservice och drömmer om att de ska komma hit snart och fixa iordning huset. När kommer de egentligen?? Vem vill inreda Anja Pärsons våning i Monaco när man kan få röjja runt i ett gammalt hus i Ulricehamn???

Ibland blir jag så ledsen över att aldrig aldrig kommer ikapp. Hur gör alla andra? Finns det någon som någonsin hinner ikapp? Det känns inte som om det hjälper med 1 eller 2 timmar då och då. Det skulle behövas flera dagar i sträck för att skapa någon form av ordning här. En timme räcker ju på sin höjd till att plocka upp översta lagret av saker på golvet.

Min högsta önskan brukar alltid handla om att få sova. Men jag har ändrat mig. Min högsta önskan är att få några dagar för att röjja och fixa hemma - i lugn och ro. Och helst en kappsäck full av pengar också.

Å andra sidan - nu började de precis sända ett minnesprogram för Anna Lindh på fyran, och vad fan spelar lite stök för roll när folk går runt och mördar folk????



Inga kommentarer: