fredag, augusti 22, 2008

Min nya leksak

Haha, jag har fått en ny dator. En jättefin, vit och liten grej. Roligaste av alltihop är Photo Booth som jag inte hade på den gamla. Man kan ta hur mycket tramskort som helst på sig själv. Kolla vad roligt jag har haft idag...

Såhär...
och såhär
fast det här blev ju faktiskt rätt fint.
...och så bildbeviset på att jag faktiskt ibland, även om det sker mindre ofta, lagar mat. Idag blev det så för Micke gick till grannen för att prata lite för några timmar sen. Han har inte kommit tillbaka än. Det sitter fler grannar där. Och det står öl och pizzakartonger på bordet. Så jag hade inget val. Min kock has left the building. Det blir kyckling med sambal oelek, lök (om vi hade haft någon hemma), creme fraiche, avocado, riven ost och så tortillabröd. På något vis ska detta in i ugnen. Och sen ska jag stå där i mitt förkläde och ropa glatt på mannen i mitt liv att maten är klar och då kommer alla grannar att tro att - hon den där Nina, hon är inte dålig hon... Mmm, de skulle bara veta...

Inga kommentarer: