lördag, juli 18, 2009

Regn på semestern är bra för källaren

Vet inte hur det är ställt med oss när vi en lördagkväll klockan 18.00 på bästa sändningstid för socialt umgänge bestämmer oss för att röjja i källaren. Men det är ju semester så sändningstiden är egentligen perfekt dygnet runt, oavsett dag.
Så alltså trängs vi i källaren alla fem (utom jag som sitter här men låtstas att jag gör viktiga saker här uppe)...
Hade jag kunnat med så skulle jag lagt ut före och efter bilder på källaren men jag står inte för hur det ser ut där nere just nu så det blir möjligtvis efter.
Är fortfarande inne på första semesterveckan och det är helt toppen. Det regnar stenhårt ute men vad gör väl det när man har en hel källare med skräp att botanisera i... Fast det får väl finnas gränser för hur positiv man får vara. Men det är värt ett försök :-)

Inga kommentarer: