tisdag, februari 15, 2011

Leker


Sitter i soffan med en feberhög Love jämte mig. Kliar honom på ryggen med en hand och leker lite med bildprogram med den andra. Jag är ingen hacker, inte min chef heller, men hon har listat ut grejjen med bildcollage. Har nu fått de djupaste kunskaper av henne i detta ämne så nu ska ni få se collage mina vänner. Om ni orkar hålla ut. För nu ska jag bära upp barn och placera ut dem i diverse rum och sängar. Sen ska jag placera mig själv i detsamma och sova stenhårt till imorgonbitt.

Bilderna är från i söndags. Pimpel och fotboll på sjön. Uselt resultat men strålande sol.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Go´natt vännen. Du får gärna lära mig en dag oxå... Meddela min man om jag behöver byta märke på dator, jag vill-:) Kram

Nina sa...

Du måste absolut byta märke!! Det måste han väl förstå? Synd jag missade kvällsfikat. Får bli en annan gång. Sov gott