fredag, februari 18, 2011

Early bird

Mmm eller Zzzz. Vet inte riktigt vilket. Båda passar.
Mellan 19 och midnatt igår bjöds vin, mat och tjöt runt bordet. Tror vi hade längtat lika mycket allihop. Finns mycket att ta igen när det gått 2 månader sen sist. Mysigt och otroligt kul. Inte en tyst sekund på 5 timmar. Klockan blev mycket innan ögonen slocknade. Däremot var den inte så mycket när de vaknade igen. Har tagit en ledig dag, Mike och barnen har sportlov och jag längtade efter mys. Passande dag... Love har feber för 5:e dagen i rad, Nea vaknade mitt i natten med feber hon också. Gick ner, tände en brasa och tog fram datorn. Jobbet tog visst inte sportlov idag. Lite pill och fix innan frukost så hoppas jag saker och ting faller på plats.

Bloggen håller på att ändra form, men hann inte klar och jag blir fan förbannad över att jag inte vet hur man gör. Men jag kommer igen...

2 kommentarer:

Jennie sa...

Krya på barnen, nu behövs det sol, varm sol så att energin återvänder och bakterierna dör...

Nina sa...

Tack! Och krya på dig själv!! kram