söndag, januari 16, 2011

Whats up?

Hej, vad gör ni ute i stugorna?

Sitter just här på en stol och funderar på hur krångligt det är att bli av med saker på Tradera. Samtidigt som Nea och hennes lilla kompis Olivia har bytt om till bikini och leker simhall i soffan. Funderar inte bara på Tradera utan på ungefär en miljon saker till. Stort som smått. Lättsamt och tungsamt. Som livet är i stort. Lite upp och ner. Blandkompott. Och nu börjar badbrudarna bli hungriga så det är väl bara för gammelmorsan att ställa sig vid spisen. Funderar även på om det går att springa idag och om jag ska ta upp tråden jag tappade i mitten på september när jag toppade mig (inte svårt att toppa den här formen) inför Lidingöloppet. Kan man springa idag? Eller rättare sagt bör frågan ställas; kan man med att springa i dagsljus på stadens trottoarer? Till allmän beskådan. Jag vet ju att jag kommer besvara frågan med ett nej. Men fundera kan jag. En stund till. Nu mot spisen. Vi hörs igen ;-)

3 kommentarer:

Jennie sa...

Tycker absolut att du kan spring på dina lätta ben, inget att skämmas för. Kanske ska anmäla oss snart. Få en liten morot. Kram

Nina sa...

Det ska vi sannerligen göra. Behöver mycket morötter!

Anonym sa...

Hoppas verkligen att du kom ut! Själv kör jag på morgonen på gymet på jobbet, det är faktiskt riktigt härligt!
Hur lever livet annars?
Kram