måndag, februari 21, 2011

VAB och sånt

Kallt, kallt, kallt. Glad över att jag begåvats med ett intresse för skidåkning så vintern är till någon nytta. För trots att jag är stort fan av långisar och kyla så börjar jag snart vekna. Kan ha med dagsformen att göra. Har varit hemma och VAB:at med tre av tre möjliga. Har zappat mellan barnen och jobbmejl och en ringande telefon, pingisbordet, spisen, dammsugarn, köksbordet, skafferiröjj, jobbmejl, telefon, gos i soffan, fotbollsmatch, mejlen, telefonen osv osv osv...Ni hajjar. Ibland känner man sig mer än lovligt schizofren. Barnen vill ha full uppmärksamhet och det vill såklart den i luren också ha, som inte har en aning om att jag är hemma med sjuka barn.

17:30 - ut i backen för slalomträning med Jack. Fint med friskluft. Men nu känns det dimmigt i skallen. Febrigt i ögonen och ajaj i benen. Sängen nästa. Imorgon är jag jättefrisk!

Inga kommentarer: