söndag, november 28, 2010

Gillar´t

Tiden går...
Har suttit och titta på gamla filmer (allt är relativt men i vår värld ca 5,5 år gamla) med start från Jack och Loves första dagar fram till Neas första år. Både jag och Micke har suttit med tårar i ögonen i soffan mitt bland våra fascinerade ungar som verkligen gillade vad de såg på TV.
Men vi har inte gråtit hela helgen, vi har haft det jättegött. Kommer snart tillbaks med mer om det. Ska försöka gaska till den här bloggen med lite bilder också, inte bara ordbajs. Det blir rätt tråkigt utan va? Bara mitt dravel. Men för min hjärna är dravlet bra. Jag gillar´t. Jag gillar jättemycket att jag kan gå tillbaka och läsa om hur vi hade det för 1 år sen och för 2 år sen. Det är ju det som är grejjen!

Nu tillbaka till listorna. Försöker få lite struktur på veckan som kommer. Det börjar arta sig. Går extremt bra i nymålad kökssoffa vid nymålat bord och med nyinköpta kuddar från Oddbirds, tillverkade av helt fantastiskt vackra Vietnamesiska folkdräkter. Och nu hade det passat med en bild på detta eller hur? Fixar´t sen - imorrn. Ska bara sladda förbi Expert och köpa ny kamerasladd som av en händelse inte ligger där den brukar. Och ingen annanstans heller för den delen...

2 kommentarer:

Jennie sa...

Har Du redan hunnit målat soffan oxå (eller Micke) Sätt in en bild så vi får se. Jag blir inte utsläppt förrän i slutet av veckan så länge kan jag inte vänta. Måste du ha kabel? Finns det inget minnes kort i kameran? Kram

Nina sa...

Mike är snabb ;-) Soffan klar. Nu väntar nya målarprojekt. Minneskort i kameran men ingenstans att stoppa det i datorn :-(