torsdag, oktober 14, 2010

Oddbirds och Lager 157...

1 enda timme tog det att göra åt barnbidraget. Innan det ens har kommit.

Hämtade barnen från dagis och drog raka spåret till Lager 157 med mitt relativt högljudda gäng. Raka vägen till barnavdelningen och sen var det högprioriterad ekipering. skor, kängor, stövlar, underställ, överställ, mellanställ....i all oändlighet.

Lager 157
är ett coolt stället att vara på om det är folktomt och man är mellan 3 och 5 år. Gigantiska ytor att springa gatlopp på. Perfekt för brottning. Ljudet försvinner i evinnerligheten. Dessutom ligger fiket helt välplanerat efter kassan och säljer överdimensionerade chokladbollar som får vilken unge som helst att bli from som ett lamm i butiken. En väl fungerande muta.

Ska nu stryka ett tjockt fett streck över denna rad på listan. Och blunda för de andra som inte fått det feta strecket än.

Har dessutom piffat till soffan med diverse finsaker från Oddbirds. Världens bästa kombination av kreativa människor. Ni är grymma!!!

Finkuddar och finman. Honom tar jag fram när jag vill piffa soffan lite extra.

Denna kommer inom snar framtid hänga på en vägg nära mig. Blir glad så fort jag tittar på den. Det avgör saken. Den får flytta in.

2 kommentarer:

Niclas sa...

Vart du handla odddbörds. Jag vilja köpa tavla också.

Annica sa...

Snyggt! Vi måste se till att göra en tjejtur dit ut - picknic i fågelholken vore väl underbart :-)