måndag, maj 24, 2010

Lite råd tack!

Det vill sig inte riktigt. En sjuk Mike, tre pigga barn, ett jobb och ett hus och lite annat har återigen kommit emellan mig och le Blog. Konferens på annan ort tisdag - onsdag har skapat en hel del huvudbry eftersom M inte alls är bra. Vår räddningstjänst mormor är och på annat håll, hos barnens kusin så det är bara för M att sätta på autopiloten. Han har några års vana så det funkar säkert. Håller på att försöka ladda över grejjer på USB-minne och ska väl göra någon form av packning också. Och bara säga hej här. Kul att ni fortfarande hänger kvar. Trots sunkig uppdatering.
Hur gör ni alla andra för att hinna ikapp? Sätter ni er någonsin i soffan och ser ut över hemmet och tänker, shit va gött. Allt under kontroll. Eller blundar ni. Eller finns det en ekvation som funkar? Kom igen nu och dela med er av lite kreativa och kloka råd!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hos oss liknar det hela mest en lång springtävling med en hel del kluriga uppgifter som ska lösas utmed banan fortfarande springande då alltså och samtidigt så håller man i massa trådar som man inte får tappa för då är det kört!! Ska du i mål så ta aldrig av dej joggardojorna :)...mål vad är det förresten??!

life is fun i Hökerum /A

Nina sa...

Mål, jo det förstår du är den där trasiga rostiga grejjen vi har i trädgården med nätrester som hänger och fladdrar i vinden. Och joggingskor har jag precis köpt så jag borde väl klara av detta!!

Nina sa...

Mål, jo det förstår du är den där trasiga rostiga grejjen vi har i trädgården med nätrester som hänger och fladdrar i vinden. Och joggingskor har jag precis köpt så jag borde väl klara av detta!!