torsdag, maj 15, 2008

Kallbad och sånt

Imorgon jäklar ska jag bada kallbad kl 7 på morgonen. Kanske kanske botar det den helt otroligt kroniska tröttheten som knockar mig jämt!. Så klockan 7 ska jag in i bastun, ner i sjön, piggna till, upp i bastun igen, in i duschen och cykla till jobbet. Bäst att packa väskan nu. Vet precis hur det blir imorronbitti annars. Nea vaknar, kommer in i vår säng och är som en liten ängel så det bara går inte att gå upp ur sängen. Måste mysa lite med henne innan jobbet. Sen vaknar minihuliganerna och så måste jag pussa lite på dem också. Och vips så är klockan jobbdags och där står man och ser ut som ett sömndrucket spöke med håret åt alla håll, fräknar som studsar runt i ansiktet och 3 småpluttar som vill kramas och en stor plutt som också vill få lite kärlek. Jag älskar mornarna fram tills detta ögonblick när jag inser verkligheten. Då hatar jag mornarna. Jag vill pussas hela dagen. Ju.

Inga kommentarer: