onsdag, maj 18, 2011

Onsdag - i all enkelhet.

Det fina med att alla bloggar så flitigt är att har man inte tid för eget bloggande kan man alltid stjäla ett inlägg från någon annan; Igår var jag här.

På en konferens som jag tillbringade mer i telefon än någon annan dag de senaste månaderna. Så blir det ibland. Dvs inte alltid som man tänkt sig. Men bra ändå. Bara annorlunda.

Kom hem sent sent till min svägerska/socialhjälp/frisör/barnvakt som satt uppkrupen i vår soffa insvept i 3 lager filtar. Pannan har stannat, Micke är borta, värmen är avstängd, veden är slut i kombination med taskig Sverigevärme. Men hon var ändå uppåt så vi satt där i soffan, hon under filtar och jag med jacka, och slog ihjäl ännu en sen timme. Det finns så mycket att prata om. Förstår inte när man ska hinna igenom allt. Någonsin. Det finns så mycket som är konstigt i livet. Och så mycket bra. Det kan man väl ändå älta i evighet amen. Eller är det bara jag som är sådan?

Äh, ta hand om er och sov gott.

Inga kommentarer: